Πληροφορίες
Δικτυακός Τόπος Μαθήματος
Ομάδα Στόχος
Φοιτητές που έχουν σπουδάσει τις βασικές αρχές του Μάνατζμεντ και Μάρκετινγκ ή θα ήθελαν να καταρτιστούν σε θέματα Στρατηγκών Μάρκετινγκ
Προαπαιτούμενα
Αρχές Μάνατζμεντ
Αρχές Μάρκετινγκ
Μαθησιακοί Στόχοι Μαθήματος
Οι φοιτητές θα κατανοήσουν τις βασικές αρχές του στρατηγικού μάρκετινγκ, θα εξοικειωθούν με το σύνολο των διεργασιών και λειτουργιών του στρατηγικού μάρκετινγκ αποκτώντας μία συνολική εικόνα του πως δομείται και αναπτύσσεται ένα σχέδιο μάρκετινγκ (marketing plan).
Βιβλιογραφία
Γ. Σιώμκος, Στρατηγικό Μάρκετινγκ γ' Έκδοση, εκδόσεις Αθ. Σταμούλη,
Αθήνα 2013. ISBN: 9789603519393, ΕΥΔΟΞΟΣ 23006
Εναλλακτικά: Γ. Σιώμκος, Ανταγωνιστική Στρατηγική Μάρκετινγκ α'
Έκδοση, εκδόσεις Αθ. Σταμούλη, Αθήνα 2007 ISBN: 9789603517238,
ΕΥΔΟΞΟΣ 22623
ΛΥΜΠΕΡΟΠΟΥΛΟΣ Χ. ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ, Στρατηγικό τραπεζικό
μάρκετινγκ, εκδόσεις Interbooks, Αθήνα, 1994.
Β. Παπαδάκης, Στρατηγική των Επιχειρήσεων: Ελληνική και Διεθνής
Προτεινόμενα Συγγράματα
Σιώμκος, Στρατηγικό Μάρκετινγκ γ' Έκδοση, εκδόσεις Αθ. Σταμούλη,
Αθήνα 2013. ISBN: 9789603519393, ΕΥΔΟΞΟΣ 23006
Εναλλακτικά: Γ. Σιώμκος, Ανταγωνιστική Στρατηγική Μάρκετινγκ α'
Έκδοση, εκδόσεις Αθ. Σταμούλη, Αθήνα 2007 ISBN: 9789603517238,
ΕΥΔΟΞΟΣ 22623