Πληροφορίες

Ομάδα Στόχος

Εκπαιδευτικοί

Προαπαιτούμενα

Βασικές δεξιότητες χειρισμού Η/Υ

Μαθησιακοί Στόχοι Μαθήματος

Ο βασικός σκοπός του μαθήματος είναι η κατανόηση βασικών αρχών της Πληροφορικής και των εφαρμογών της.

Βιβλιογραφία

Resnick, M., Maloney, J., Monroy-Hernández, A., Rusk, N., Eastmond, E., Brennan, K., ... & Kafai, Y. (2009). Scratch: programming for all. Communications of the ACM, 52(11), 60-67.

Maloney, J., Resnick, M., Rusk, N., Silverman, B., & Eastmond, E. (2010). The scratch programming language and environment. ACM Transactions on Computing Education (TOCE), 10(4), 16.

Resnick, M. (2008). Sowing the Seeds for a More Creative Society. Learning & Leading with Technology, 35(4), 18-22.

Προτεινόμενα Συγγράματα

Δημιουργώ παιχνίδια στο Scratch, (2010), Γ. Παλαιγεωργίου (συντ.) www.scratchplay.gr/about.html

Chiang, J., & van Pul, S. (2014). Scratch 2.0 Game Development Hotshot. Packt Publishing.

Badger, M. (2014). Scratch 2.0 Beginner's Guide Second Edition. Packt Publishing Ltd.

Ηλεκτρονικές Πηγές Μάθησης

https://scratch.mit.edu/discuss/
http://scratched.gse.harvard.edu/resources
http://wiki.scratch.mit.edu/wiki/Scratch
https://scratch.mit.edu/about/
http://scratched.gse.harvard.edu/

External Links
Designed & Developed by vagpits