Πληροφορίες

Δικτυακός Τόπος Μαθήματος

http://compus.uom.gr/INF173/index.php

Ομάδα Στόχος

Φοιτητές/απόφοιτοι του Τμήματος Εφαρμοσμένης Πληροφορικής. Ενδιαφερόμενοι για τη θεματική περιοχή "ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ".

Προαπαιτούμενα

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ (Α' εξάμηνο)

Μαθησιακοί Στόχοι Μαθήματος

Η στρατηγική μάρκετινγκ με τη βοήθεια πληροφοριακών συστημάτων, τεχνολογιών πληροφορικής και διαδικτύου. Η διαχείριση της πληροφορίας για τη στήριξη αποφάσεων μάρκετινγκ.
Η κατανόηση και εξοικείωση των φοιτητών/τριών με: (α) το εννοιολογικό περιεχόμενο του ηλεκτρονικού και κινητού μάρκετινγκ, τις σύγχρονες τεχνολογίες διαχείρισης πληροφοριών και διαδικτύου στο μάρκετινγκ, (β) τη χρήση πληροφοριακών συστημάτων και σύχρονων τεχνολογιών / εργαλείων (γ) την εφαρμογή ηλεκτρονικού & κινητού επιχειρείν/ μάρκετινγκ σε επιχειρησιακά προβλήματα / δράσεις μάρκετινγκ και (δ) τη μέτρηση αποτελεσματικότητας των παραπάνω εφαρμογών.

Βιβλιογραφία

ΒΙΒΛΙΑ:

Μ.ΒΛΑΧΟΠΟΥΛΟΥ – ΣΕΡΓΙΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΗΣ (2014), «Ηλεκτρονικό Επιχειρείν και Μάρκετινγκ - Καινοτόμα μοντέλα σε ψηφιακό περιβάλλον», ISBN: 978-960-7745-32-3, Κωδ.Εύδοξος 32997535 (Εκδότης): Μ.ΤΖΩΡΤΖΑΚΗΣ ΚΑΙ ΣΙΑ , Ε.κδ.Rosili Business Books, Αθήνα

Chaffey, Dave & Pr.Smith, (2013), "Emarketing excellence: planning and optimizing your digital marketing, 4th ed.,New York.
http://www.marketing-insights.co.uk/books.htm
Judy Strauss and Raymond Frost ( 2013),"E-Marketing" (7th Edition), ISBN-10: 0132953447 • ISBN-13: 9780132953443 ©2014 • Prentice Hall
http://www.pearsonhighered.com/educator/product/EMarketing/9780132953443.page#sthash.wf0bvRkD.dpuf

Kaushik, A., Web Analytics 2.0: (2009),The Art of Online Accountability and Science of Customer Centricity

Μ.ΒΛΑΧΟΠΟΥΛΟΥ (2003), «e- Marketing - Διαδικτυακό Mάρκετινγκ", ISBN960-7745-04-3, Εκδόσεις Rosili, Αθήνα

Ryan, Damian, (2014), "Understanding digital marketing", Third edition, Kogan page, London, Philadelphia, New Delhi.

http://www.redandyellow.co.za/wp-content/uploads/emarketing_textbook_download.pdf

Προτεινόμενα Συγγράματα

• Μ.ΒΛΑΧΟΠΟΥΛΟΥ – ΣΕΡΓΙΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΗΣ (2013), «Ηλεκτρονικό Επιχειρείν και Μάρκετινγκ - Καινοτόμα μοντέλα και στρατηγικές στην ψηφιακή εποχή», ISBN: 978-960-7745-32-3, Κωδ.Εύδοξος 32997535 (Εκδότης): Μ.ΤΖΩΡΤΖΑΚΗΣ ΚΑΙ ΣΙΑ , Ε.Rosili Business Books, Αθήνα

Chaffey, Dave & Pr.Smith, (2013), "Emarketing excellence: planning and optimizing your digital marketing, 4th ed.,New York.

• Μ.ΒΛΑΧΟΠΟΥΛΟΥ (2003), «e- Marketing - Διαδικτυακό Mάρκετινγκ", ISBN960-7745-04-3, Εκδόσεις Rosili, Αθήνα

Ηλεκτρονικές Πηγές Μάθησης

http://www.marketing-insights.co.uk/books.htm
http://qz.com/174319/market-research-can-no-longer-predict-what-consumers-will-like/#174319/market-research-can-no-longer-predict-what-consumers-will-like/
http://www.emarketer.com/corporate/coverage#/
http://www.kaushik.net/avinash/
http://www.focusbari.gr/media-research/internet-web-id.html
http://www.consumerbarometer.eu/
Mediascope Europe http://www.iabeurope.eu/
http://www.mckinsey.com/insights/marketing_sales/were_all_marketers_now
http://www.clickz.com/tag/big-data
http://www.mckinsey.com/insights/business_technology/big_data_the_next_frontier_for_innovation
http://www.customerthink.com/article/crowdservice_clear_and_present_roi_for_social_crm
http://www.projectsparadise.com/mobile-customer-relationship-management
http://www.tmcnet.com/channels/cloud-crm/articles/310382-cloud-crm-sales-automation-reduce-costs-drive-revenue.htm
http://www.iab.net/mobilecenter , http://www.mmaglobal.com/
http://www.iab.net/media/file/IAB_Internet_Advertising_Revenue_Report_HY_2013.pdf
http://web2.sys-con.com/

External Links
Designed & Developed by vagpits