Πληροφοριακά Συστήματα Μάρκετινγκ
Κωδικός Μαθήματος
ΠΛ 0114
Κατηγορία
Α+
Τύπος - Εξάμηνο/α
Προπτυχιακό - 5ο
Διδάσκοντες
Βλαχοπούλου Μάρω
Λέξεις - Κλειδιά
ηλεκτρονικό μάρκετινγκ, ψηφιακό μάρκετινγκ, διαδικτυακό μάρκετινγκ, κινητό μάρκετινγκ, κοινωνικά μέσα μάρκετινγκ, πληροφοριακά συστήματα μάρκετινγκ, συστήματα διαχείρισης πελατειακών σχέσεων, ηλεκτρονικό μίγμα μάρκετινγκ
Περιγραφή Μαθήματος
Η στρατηγική και εφαρμογή του ψηφιακού μάρκετινγκ με τη βοήθεια πληροφοριακών συστημάτων, εργαλείων και τεχνολογιών πληροφορικής και μοντέλων / εφαρμογών διαδικτύου (ηλεκτρονικό , κινητό μάρκετινγκ και μάρκετινγκ κοινωνικών μέσων).Έμφαση δίνεται σε σύγχρονα εργαλεία και τεχνολογίες πληροφορικής για τη διαχείριση σε ψηφιακό περιβάλλον της πληροφορίας που αφορά στη λήψη αποφάσεων μάρκετινγκ.
ο στόχος είναι η εξοικείωση των φοιτητών/τριών με: (α) τις σύγχρονες τεχνολογίες διαχείρισης πληροφοριών και διαδικτύου στο μάρκετινγκ,
(β) τη χρήση πληροφοριακών συστημάτων και σύγχρονων τεχνολογιών / εργαλείων (γ) την εφαρμογή ηλεκτρονικού & κινητού μάρκετινγκ, καθώς και κοινωνικών μέσων σε δράσεις μάρκετινγκ και (δ) τη μέτρηση αποτελεσματικότητας των παραπάνω εφαρμογών.